גפן פרימו ג'ודו : Peter Hegglin - H Peter Hegglin Hphegglin Twitter - גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה.

בעוד כולם מחכים להופעת השמות הבכירים של הנבחרת, מי שכבשה את הלבבות ביום התחרויות הראשון הייתה דווקא גפן פרימו. מדליית ארד לגפן פרימו באליפות העולם בג'ודו. בגיל 4 החלה להתאמן במסגרת חוג ג'ודו בפרדס חנה. גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. גפן פרימו מדברת אחרי הזכייה במדליית הארד באליפות העולם בגודו.

בעוד כולם מחכים להופעת השמות הבכירים של הנבחרת, מי שכבשה את הלבבות ביום התחרויות הראשון הייתה דווקא גפן פרימו. ‫Inbar Lanir- ×¢× ×'ר לניר - Home | Facebook‬
‫Inbar Lanir- ×¢× ×'ר לניר - Home | Facebook‬ from lookaside.fbsbx.com
הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. בגיל 4 החלה להתאמן במסגרת חוג ג'ודו בפרדס חנה. בעוד כולם מחכים להופעת השמות הבכירים של הנבחרת, מי שכבשה את הלבבות ביום התחרויות הראשון הייתה דווקא גפן פרימו. גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. מדליית ארד לגפן פרימו באליפות העולם בג'ודו. גפן פרימו מדברת אחרי הזכייה במדליית הארד באליפות העולם בגודו. גפן, בת 21, מדורגת שלישית בעולם ואחותה הצעירה, רק בת 16, זכתה בשבוע שעבר באליפות אירופה לנוער. פרימו, רק בת 19, שהייתה מוכרת .

בגיל 4 החלה להתאמן במסגרת חוג ג'ודו בפרדס חנה.

גפן פרימו מדברת אחרי הזכייה במדליית הארד באליפות העולם בגודו. מדליית ארד לגפן פרימו באליפות העולם בג'ודו. גפן נולדה וגדלה במושב גן השומרון שבמועצה אזורית מנשה. הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. בעוד כולם מחכים להופעת השמות הבכירים של הנבחרת, מי שכבשה את הלבבות ביום התחרויות הראשון הייתה דווקא גפן פרימו. בגיל 4 החלה להתאמן במסגרת חוג ג'ודו בפרדס חנה. פרימו, רק בת 19, שהייתה מוכרת . הן מספרות כי המטרה הגדולה היא מדליות . גפן, בת 21, מדורגת שלישית בעולם ואחותה הצעירה, רק בת 16, זכתה בשבוע שעבר באליפות אירופה לנוער. גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. הישראלית ניצחה מתחרה מאוזבקיסטן ורשמה הישג שיא בקריירה .

הן מספרות כי המטרה הגדולה היא מדליות . גפן, בת 21, מדורגת שלישית בעולם ואחותה הצעירה, רק בת 16, זכתה בשבוע שעבר באליפות אירופה לנוער. בעוד כולם מחכים להופעת השמות הבכירים של הנבחרת, מי שכבשה את הלבבות ביום התחרויות הראשון הייתה דווקא גפן פרימו. פרימו, רק בת 19, שהייתה מוכרת . הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון.

הישראלית ניצחה מתחרה מאוזבקיסטן ורשמה הישג שיא בקריירה . מ×
מ×"ליות אר×" ל×'פן פרימו ושיר×" from images.maariv.co.il
בגיל 4 החלה להתאמן במסגרת חוג ג'ודו בפרדס חנה. גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. הן מספרות כי המטרה הגדולה היא מדליות . גפן, בת 21, מדורגת שלישית בעולם ואחותה הצעירה, רק בת 16, זכתה בשבוע שעבר באליפות אירופה לנוער. הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. גפן פרימו מדברת אחרי הזכייה במדליית הארד באליפות העולם בגודו. מדליית ארד לגפן פרימו באליפות העולם בג'ודו. גפן נולדה וגדלה במושב גן השומרון שבמועצה אזורית מנשה.

פרימו, רק בת 19, שהייתה מוכרת .

מדליית ארד לגפן פרימו באליפות העולם בג'ודו. הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. גפן, בת 21, מדורגת שלישית בעולם ואחותה הצעירה, רק בת 16, זכתה בשבוע שעבר באליפות אירופה לנוער. בעוד כולם מחכים להופעת השמות הבכירים של הנבחרת, מי שכבשה את הלבבות ביום התחרויות הראשון הייתה דווקא גפן פרימו. בגיל 4 החלה להתאמן במסגרת חוג ג'ודו בפרדס חנה. הן מספרות כי המטרה הגדולה היא מדליות . גפן נולדה וגדלה במושב גן השומרון שבמועצה אזורית מנשה. הישראלית ניצחה מתחרה מאוזבקיסטן ורשמה הישג שיא בקריירה . גפן פרימו מדברת אחרי הזכייה במדליית הארד באליפות העולם בגודו. פרימו, רק בת 19, שהייתה מוכרת . גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה.

גפן, בת 21, מדורגת שלישית בעולם ואחותה הצעירה, רק בת 16, זכתה בשבוע שעבר באליפות אירופה לנוער. מדליית ארד לגפן פרימו באליפות העולם בג'ודו. בגיל 4 החלה להתאמן במסגרת חוג ג'ודו בפרדס חנה. גפן נולדה וגדלה במושב גן השומרון שבמועצה אזורית מנשה. פרימו, רק בת 19, שהייתה מוכרת .

פרימו, רק בת 19, שהייתה מוכרת . Simone Biles Olympics / Simone Biles & Team USA Are Not
Simone Biles Olympics / Simone Biles & Team USA Are Not from allamericansthings.com
גפן פרימו מדברת אחרי הזכייה במדליית הארד באליפות העולם בגודו. פרימו, רק בת 19, שהייתה מוכרת . הישראלית ניצחה מתחרה מאוזבקיסטן ורשמה הישג שיא בקריירה . מדליית ארד לגפן פרימו באליפות העולם בג'ודו. בעוד כולם מחכים להופעת השמות הבכירים של הנבחרת, מי שכבשה את הלבבות ביום התחרויות הראשון הייתה דווקא גפן פרימו. גפן נולדה וגדלה במושב גן השומרון שבמועצה אזורית מנשה. גפן, בת 21, מדורגת שלישית בעולם ואחותה הצעירה, רק בת 16, זכתה בשבוע שעבר באליפות אירופה לנוער. הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון.

הן מספרות כי המטרה הגדולה היא מדליות .

בעוד כולם מחכים להופעת השמות הבכירים של הנבחרת, מי שכבשה את הלבבות ביום התחרויות הראשון הייתה דווקא גפן פרימו. הישראלית ניצחה מתחרה מאוזבקיסטן ורשמה הישג שיא בקריירה . גפן, בת 21, מדורגת שלישית בעולם ואחותה הצעירה, רק בת 16, זכתה בשבוע שעבר באליפות אירופה לנוער. הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. גפן נולדה וגדלה במושב גן השומרון שבמועצה אזורית מנשה. מדליית ארד לגפן פרימו באליפות העולם בג'ודו. גפן פרימו מדברת אחרי הזכייה במדליית הארד באליפות העולם בגודו. גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. הן מספרות כי המטרה הגדולה היא מדליות . פרימו, רק בת 19, שהייתה מוכרת . בגיל 4 החלה להתאמן במסגרת חוג ג'ודו בפרדס חנה.

גפן פרימו ג'ודו : Peter Hegglin - H Peter Hegglin Hphegglin Twitter - גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה.. גפן, בת 21, מדורגת שלישית בעולם ואחותה הצעירה, רק בת 16, זכתה בשבוע שעבר באליפות אירופה לנוער. הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. גפן פרימו מדברת אחרי הזכייה במדליית הארד באליפות העולם בגודו. גפן נולדה וגדלה במושב גן השומרון שבמועצה אזורית מנשה.